sobota, 28 kwietnia 2012

Bohaterowie

Cassie Wilson 18 lat
"How wonderful life is while You're in the word" -Oh jasne, nigdy nie jest tak pięknie jak w tekstach piosenek. Jestem przyzwyczajona"
Izzy Andreson 18 lat
"Powinien się modlić, żeby mnie nigdy nie spotkać. Jego buźka może ucierpieć"
Harry Styles 18 lat
" Hey to zdarza się tylko czasami, ale patrz na te loki, no musisz mi wybaczyć!"
Zayn Malik 19 lat
"Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest jakieś lustro? Nie, jak to nie? O to trzeba dbać!"
Louis Tomlinson 20 lat
" Ej Niall zapytaj gdzie tu jest Tesco, bo ja nie chce oberwać patelnią w głowę"
Liam Payne 19 lat
"Zabierzcie ode mnie w końcu te wszystkie łyżki!!!"
Niall Horan 19 lat
" Czy ktoś może mi wskazać drogę do lodówki?"

________________________________________________________________________
Bohaterowie już są mam nadzieję, że się podobają i będziecie czytać i KOMENTOWAĆ mojego bloga zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz